DISCObingo VENDER TILBAGE – velkommen til en ny sæson!  

Efter en skøn og helt fantastisk festlig afslutning på første sæson med DiscoBingo på Halgodt, er vi glade for, at kunne annoncerer, at DiscoBingo med Milling & Molbech vender tilbage med en ny sæson.

Vi har allerede planlagt en sæson der strækker sig over efteråret og vinter. Og vi kan glæde de mange, der bare elsker DiscoBingo, at vi endda laver en DiscoBingo Julefrokost på Halgodt!

Ja, faktisk hele to julefrokost arrangementer med DiscoBingo tema. Så kunne du tænke dig, at afholde din veninde, familie eller firma julefrokost med DiscoBingo af Milling & Molbech, som tema for din julefrokost, så sæt kryds i kalenderen den 7 og 14. december. Mere information følger på et senere tidspunkt!

Vi starter allerede en ny sæson af DiscoBingo til august.Så er du én af dem der afholder sommerferie i juli, så har du mulighed for, at vende tilbage til Halgodt, og til DiscoBingo, for at få tanket kroppen op med masser af disco kærlighed efter ferien.

Og vi starter den nye sæson – flyvende med DiscoBingo hele to dage i træk. Så både fredag den 9. august, og lørdag den 10. august, spiller vi DiscoBingo.

Så kom med til en aften fyldt med bingo, sjov, dans, fælleskskab, samt masser af livsglæde disse to sommeraftener i august.

BEMÆRK! at der er samme musik/bingo tema den 9 & 10. august.

Vi spiller DiscoBingo mellem 20.00 – 22.00 ish. Efterfølgende holder Milling & Molbech dansegulvet brand varmt med et potpourri af klassisk danseglad discomusik indtil kl. 23.30.

Så find danseskoene og discotøjet frem, og gør dig klar til en festlig DiscoBingo aften på Halgodt. Ved ankomst får du udleveret en bingoplade, og derefter finder du en plads i lokalet.

Køb billet til DiscoBingo, den 10. august: Klik her! 

Del gerne dette event

Betaling
HALGODT modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

HALGODT bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
HALGODT leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00

NOTE: Her skrives jeres egne leveringsformer og betingelser!

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

HALGODT vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

HALGODT
Skovshoved Havn 14
2920 Charlottenlund

kontakt@halgodt.dk

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@halgodt.dk I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@skovsersup.dk